Thursday, September 22, 2016

Florida -- I love Florida

Florida -- I love Florida

私の愛する フロリダ

この写真はフロリダのサークルB牧場。 牧場の近くに住んでいた祖母に婚約者を会わせるときに寄った。
そこの岸辺にワニが一匹、居た。 こともあろうに私の将来のワイフは、ワニの頭をなでるために近づいていったのだ! 
「おいっ、おいっ、おいっ、ここは触れ合い動物園じゃないぞ! お前のために水の中でワニと戦いたくないから 早く戻ってこい!」彼女は戻ってきて、私と一緒に笑った。

先週、Eddy Twyfordに電話した。
Eddyの子供もそこに連れていきたいね、と話した。
Eddyが言うには、ワニのためにそこは閉鎖された  とのことだった。


Florida -- I love Florida
This is at Circle-B ranch. I took my future wife there to meet my grandmother nearby. There was a gator up on shore and my future wife walked down to pet it! I said whoa whoa whoa! This ain't a petting zoo and I don't want to get in that water and wrestle that gator for you! But I will! Get back! She got back and we laughed.
I called up Eddy Twyford last week. We would take his kids walking there. Eddy said they closed it due to gators.




No comments: